اموزش تمامی فینیشر ها



نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اموزش تمامی فینیشر ها و آدرس amozeshwwe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





It's a shame for they, lost their head
A careless man who could wind up dead
You wear your sin like it's some kind of prize
Too many lies, too many lies
Oh, oh, these words are true, and I'll make you believe
Yeah, ya' fight for air and struggle just to breathe
And you wear your cowardice well
And I will see you ride it straight to Hell "Echoed Hell"
 
It's written in your face, the shadows on my eyes
When the devil comes to call you "echoed you"
It breaks your hurting ties.
 
The land will break and the seas will rise.
The wind will rage as it burns the sky.
All you beliefs will be broken and torn.
On your final day,
When I'll end it all
 
Oh, oh...these words are true, and I'll make you believe
Yeah, your time is done and now it's time to bleed
And you wear your cowardice well
And I will see you ride it straight to Hell (Yeah!)
(Some noise) And I will see you ride it straight to Hell...
 
Oh, oh...these words are true, and I'll make you believe (Yeah)
Oh, your time is done and now it's time to bleed (Oh, yeah!)
And you wear your cowardice well
And I will see you ride it straight to Hell
These words are true, and I'll make you believe
(Yes sir) And your time is done and now it's time to bleed
Ohhh, you wear your cowardice well
And I will see you ride it straight to Heeeeeeeellllll! "Echoed Ell
ترجمه
برای اونها متاسفم ،اونها ایمانشون رو از دست دادند
مرد بی دقتی که میتونه باد رو آروم کنه
شما گناه هاتون رو میپوشید دروغ میگید
دروغ زیاد ! دروغ زیاد
آه ، آه ، این واژه ها حقیقت دارند و من کاری میکنم که باور کنی
آه آه
و مبارزه در هوا و تنفس برای زندگی
و شما خوب در لباس دروغ ظاهر میشین (آب زیر کاه هستین)
و من همین الان میبینم که شما به جهنم خواهید رفت

تمام نوشته ها روبروی تو هست. هوا و هوس مرا فرا گرفته
و موقعی که شیطان میاد که تورو گول بزنه
من مانع میشم

زمین میشکنه و دریا ها میجوشند
و آتش در آسمان اورا میسوزاند
تمام باور هات شکسته میشه و میبینی که اون چیزی که فکر میکردی خرافه هست واقعیه
این روز پایان دنیاست
همه چی تموم میشه

آه ، آه ، این واژه ها حقیقت دارند و من کاری میکنم که باور کنی
آره تو عمر خودتو کردی و حالا نوبت اینه که بمیری
تو توی آب زیر کاهی واردی
و من همین الان میبینم که تو به جهنم میری

آه ، آه ، این واژه ها حقیقت دارند و من کاری میکنم که باور کنی
آره تو عمر خودتو کردی و حالا نوبت اینه که بمیری
تو توی آب زیر کاهی واردی
و من همین الان میبینم که تو به جهنم میری

این واژه ها حقیقت دارند و من کاری میکنم که باور کنی
آره تو عمر خودتو کردی و حالا نوبت اینه که بمیری
تو توی آب زیر کاهی واردی
و من همین الان میبینم که تو به جهنم میریییییییییییییییییییییی

نظرات شما عزیزان:

پدرام
ساعت22:04---20 اسفند 1391
عالی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 دی 1390برچسب:, ] [ 17:32 ] [ amin ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




statistics

IS